Hayırlı akşamlar, gebeliğimi adetime 9 gün varken 15 değer ile öğrenmiştim. Kalp atışı için gittiğimizde doktor geç döllenme olduğunu söyleyip ultrason değerlerine göre 27 marttan 6 nisana cekmisti ve öyle kaydetmişti. Sonra bebeğim arayı kapattı bu defa önden gidiyor diyor :) ben bu durumda hangi tarihi baz almalıyım sizce? Son haftalardayım aslında merak ediyorum ne zaman gelir erken mi daha var mıdır?