Rbdrmx Ceren1996 ben vitamanie gecicem ama Dr son kactane kaldı dedi dedim 5 tane bitir geç dedi ben yurt dışı vitamine başladım çok güzel ve sağlıklı düşünürseniz ilk bebeğim de kullandım sırf bebeğe kilo aldırıyor anneye diil balık yağı bile var içinde ♥️
Nilayy95 Rbdrmx bana da doktorum verdi sanırım içerik olarak sizinki ile aynıdır women multivit adı. 750 tl ye aldım içinde balık yağı,omega3,epa,dha, calcium,magnesium zinco ve b,d,K vitaminleri var diğerlerini sayamıyorum bile 😂 günde iki kere içiyorum.
Nilayy95 Sedanuryamac bu arada bende 10+4 ten selam 👋🏻 inşallah hepimiz sağlıklı şekilde bebişlerimizi kucağımıza alırız.
Babyluv Ceren1996 özelde mi acaba fiyat aldınız mı benim de var da fiyat için bişey demediler gidince hazırlıksız yakalanmak istemiyorum 🤣
Merve__26 @Ceren1996 hayır doktora en son geçen hafta gittim birşey söylemedi devam ediyorum. Tarama testinden sonra bıraktıracak muhtemelen
Ceren1996 Merve__26 ben en son 8 haftalıkken gtmistim 12. Haftaya kadar folik asit kullanilcak dedi. Pazar 12 hafta oluyorum O yüzden yarın gidicem ilaç yazdrcam d vitamini fln yazar muhtemelen.
Nilayy95 Rbdrmx pembe olan canım. Bende akdeniz anemisi taşıyıcılığıda var ilerleyen zaman da kan takviyeside alacağım belki o yüzden iki tane vermiştir 🙃
Burnosunn_annesi Sedanuryamac 10+1 selam olsun kızçeler Allah kolaylık versin bizlere daha yolun başındayız bulantılar bitsin artık 🥰🤭❤️
Nilayy95 Rbdrmx bilmiyorum inanın. Doktorumun verdiği kağıtta turuncu olanda vardı ama pembeyi işaretlemişti. Başlangıçta da bana folik b yazmıştı fakat eczanelerde bulamadım sonra neofol adlı folik asiti yazdı oda pahalıydı. Anlamıyorum bu ilaçlardaki pahalılığı.