Mervekkib_ eğer zamanınız var ise bence de yağlar daha ekonomik ve güzel kokulu. Ama ben 37. Haftaya kadar çalışmış biri olarak yağlar kullanışlı olmadı. Sabah uyanıp gitinmek için kısıtlı zamanım var iken emilim hızı yüksek bir ürün daha rahat oldu benim için. Lierac kullandım, çatlağım olmadı.
Ayrıca doğum sonrası da kullanmak lazım bunları, yağların emilmesini bekle, kıyafetlere bulaşsın vs çok pratik olmadı açıkcası bebekle birlikteyken.
Bir de her duşta yves rocher in duş yağını kullanıyorum o bölgelere, hem pratik hem de güzel nemlendiriyor. Ek destek olarak aklınızda bulunsun.