La_sumom canım bunu bilmiyorum ama bir arkadaşım devlet hastanesinde sancıyla gittiğinde acilden gidersen sancıyla zaten doğuma alınacağını anlarlarsa direk seni odaya çıkardıkları zaman yanına sadece bir kişiyi refakatçi olarak alıyorlar onun hariç diğerlerinin hepsi bekleme salonunda bekliyor