Herkese merhaba. 36+2 deyim. Cumartesi gecesi eşimle ilişki yaşamıştık. Sonrasında benden kan geldi regl ağrısı gibi ağrı olmaya başladı kasıklarımda. Bu sabah yine hafif sulu kan geldi yine hafif ağrı vardı. Kontrolüm vardı doktora da söyledim gittiğimde Nst de de sancım çıkmış. Alttan muayene edelim dedi açıklık varmış 1 cm. Muayeneden sonra yine kan gelmeye başladı ama nişan gibi değil ikinci gebeliğim ilkinde nişan gelmişti bu ona benzemiyor. Ara ara kasik ağrım ve bel ağrım oluyor hala . Doğum ne zaman başlar acaba? İlkinde hiç sancım yoktu suni sancıyla doğurmuştum. Nişan akşam gelmişti sabah zaten doktorum yatış vermişti.