Haticeonur Merhabalar arkadaşlar bugün sağlık ocağından aradılar yarın tetonoz aşısı için randevu verdiler siz yaptırdınız mi Dr sorma imkanimda yok simdi
Htckny Haticeonur genelde olumlu yorumlar duyuyorum içinize sinmediyse sağlık ocağınızda da sorabilirsiniz bence omlarda açıklama yapıyorlar bende yaptırmayı düşünüyorum..
hmy Haticeonur bende yaptirmadim doktorum gerek yok dedi hastanede dogum yapacaksin zaten dedi yaltirma dedi tamamen sana kalmis bisey be doktoruna
Srfn11 Haticeonur Benide aradilar cnm bende gidicem carsamba gunu etrafimdaki herkes oldu ztn sorun yasayani duymadim olmasi gereken bsymis
Haticeonur hmy bende internetten baya araştırdım ama yapilamdiginda annede ya da bebekte komplilasyona bağlı ölüm riski falan yazıyor kadın doğum doktoru mu dedi size gerek yok diye