Fundaaaa46 Ebru_ebru evet 3d yaptım bi kaç dk da renkli şekilde gösterdi o ekstra ücretli benim doktorumda 55€ du
aycicegiiii Ebru_ebru Her sigorta karşılamıyor diye okudum ben de geçende. Ben de türkiye de yaşıyorum ama orada doğdum büyüdüm. Doğum için almanya’ya geleceğim. Öncesinde gelsem yaptırırdım ücretsizmiş ama tr’de baya pahalı
Ebru_ebru aycicegiiii Bende 1.5 yıl oldu geleli ilk bebek olduğu için prosedür nasıl felan bilmiyorum bakalım şimdi öğreniyorum ☺️☺️
aycicegiiii Ebru_ebru Allah yardımcınız olsun. Bir sorunuz olursa yardımcı olacağım bir konu ise seve seve 🙏🏻