Iraz Kızlar başkası sizin hakkınızda hamileyken bebeğinizin cinsiyetini rüyasında gordumu doğru çıktımı iki üç kişi doğum yaptığımı görmüş doğru çıkan oldumu merak ediyorum
Zulalblt Iraz ben kendim görmüştüm canım 8 haftalık felandi.Doğum yaptığımı gördüm kucağıma verdiler bir oğlan çocuğuydu öptüm kokladım hatta. Şimdi 23 haftalığız ve oğlum olucak inşallah .
Deleted33000 Iraz ben kendimi rüyamda hep düşük yaparken görüyordum en başta tabi benimki korkudandi ama ablam beni görmüş rüyasında bana erkek bebek kiyafeti ayarliyormus bakalım cinsiyetimiz ne olacak daha küçüğüz 11+4
Sahraer34 Iraz ben kendim görmüştüm hep kız çocuğu görüyordum doğum yaptığımı kucağıma verdiklerini şimdi bi kızım olcak 21 haftalığız heycanla bekliyorum 😊
Iraz Zulalblt bende hamile kaldığını bilmiyordum canım gördüm kız kardeşimin kucagindaydi hatta ismini bile söylediler merak ediyorum o yüzden
Aselll2021 Iraz beni gören oldumu bilmiyorum ama ben iki kişiyi gördüm rüyamda ikisinin cinsiyeti de tuttu canım birinin kız birinin erkek gördüm ikiside doğru çıktı.
Hanniballl Iraz bizimde hep kız bebek gördük ben hep kız gördüm rüyamda bende kaynanamda 🤭 oğlumun olacağını öğrendim bizde yani ruyanin tersi oldu
Dilemma Henuz ben bilmezken annem,kayinvalidem ve esim beni hamileyken ve bebekliyken gormustu.Cinsiyeti kendim gordum dogru cikti 🤭
Prensess33 Iraz iki yengem benim değilde başkasının erkek bebeği olacağını görmüş etrafındaki tek hamile bendim dediiler sana çıkar 😂 bende üç kez kız bebek girdun rüyamda geçen hafta cinsiyeti öğrendim oğlumuz olacak Allah’ın izniyle ❤️🥰