Gultenncee Kızlar kafam çok karışık guatr ve prolaktin yüksek dedi doktorum ilaç kullanıcam ama diğerleride yüksek galiba bakar mısınız hepsini yazıyorum. Pcosum bu arada TSH:5,365 E2: 56,55 FSH:6,21 LH:26,45 PROLAKTİN: 51,80
buse76 Gultenncee prolaktin lh TSH yüksek ne zaman verdiniz adetin kaçıncı günü prolaktin 23 den düşük olması lazım lh de. 10 da düşük olması lazım TSH 2 .5 buçuk altı olması lazım değerleriniz yüksek gibi
buse76 Gultenncee lh FSH içinde doğal yöntemler deneyebilirsin araştırıp bitki çayları macunlar bu sonuçlarını götürüp aktara gosterebilirsin ona göre sana uygun olan bitkiyi macunu verirler
Gultenncee buse76 adetin 2. Günü verdim sonuçlarımı normalde erken adet olurum ama bu 1 buçuk ay adet görmedim adet söktürücüyle oldum. Bu yüzden yüksek çıkmış olabilir mi değerlerim guatrım 3 ay önce gayet normaldi mesela ama şimdi yüksek çıktı
buse76 Gultenncee onunla ilgisi olduğunu sanmıyorum bu hormonlar adetin 2 3 günü doğru sonuç veriyor amh bakıldı mi peki
Gultenncee buse76 menopoz değerlerine yakın tarzında konuştu doktor sizce öyle mi ne demek istedi anlıyor musunuz
buse76 Gultenncee yani bunun için amh de bakması gerekirdi yumurta rezerviniz düşük mü normal mi oda önemli
buse76 Gultenncee prolaktin yüksek doxtinex diye bir ilaç vermesi lazım süt hormonunuz yüksek vücudunuz süt üretiyor şuan ve vücut kendini hamile sanıyor bu yüzden gebelik oluşmuyor
Gultenncee buse76 evet dostinex verdi bide dahiliyeye yönlendirdi tsh için. Tamamdır dediğinizi yapıcam çok teşekkür ederim amhye bakmadı bidahakine onada baktırırım olmazsa Allah razı olsun sizden
Emine010922 Gultenncee benim tsh 3.57 olduğu için bu ay transfer iptal edildi ilaç kullanmıyorum şuan ocakta transfer olucam
buse76 Gultenncee ne demek faydam olduysu ne mutlu 🥰 yalnız doxtinex içerken korunmaniz gerekiyor çünkü eğer hamile kalırsaniz bebekte. Zararlar olabiliyormuş bildiğiniz olsun
Gultenncee buse76 evet okudum ama zaten hamile kalmam çok zor birde çok yerde okudum kadın doğum doktorları korunmayın hamile kaldığınızı anladığınız anda bırakın demişler. Benim doktorum ne alakaysa 6 ay korun dedi dostinex zaten 2 ay sürüyor 6 ay ne alaka anlayamadım
buse76 Gultenncee evet biraz değişik demiş doktorunuz ama çoğu kadın bu ilacı kullanırken hamile kalıyor yani size kalmış bişey aslında iyice araştırın bii farklı doktora gidin riske atmayın ama çoğu kadın da korunmuyor okuduğum kadarıyla burdakiler