semir99 denizbennn çok haklısınız. İnşallah en kısa zamanda gitmeye çalışacağım. 🥲 Erzurum’da oturuyorum. Özel Buhara hastanesi var. Orada bildiğiniz bir doktor varsa önerirseniz sevinirim. 😌
denizbennn semir99 Yok canım malesef orayı bilmiyorum ama sen direk oturudugun yere değil şöyle bi civar hastanelere de baksan olur mu gidebileceğin yıpratma kendini elinden geleni yap doktor bul git inan benim dediğim gibi tedavi uygulicaklar ama dediğin gibi bi sıkıntı yoksa tabi. İnşallah sende gebe kalırsın yumurta çatlamaması kötü bişey değil inan inşallah olur ama önemli olan doktor bulman unutma. Benim gittiğim doktor perinatoloji ve kadın doğum doktoru perinatologlar bana göre bi tık daha eğitimli bilgili buda aklında bulunsun. Diğer normla kadına doğuma göre bi tık pahalı sadece yani normal kadın doğum şuan benim gittiğim hastanede 1100 tl mıayene ücreti ama benim doktorum perinatolog 2000 bin tl gidiyorum ama hamile olsaydım o doktorun muayene ücreti 4000 bin . Bu fiyatları tamamen bilgi amaçlı yazdım lütfen yanlış düşünmeyin 🙏
orkidemm_ semir99 canım ben erzurumluyum orda muazzam doktorlar var şehir hastanesi devlet olarak söylüyorum ki doç doktor Sibel ejder tek gündüz sonra op.taner çam sonra Ayşenur Aksoy bunlar çok iyi sonra özelde Bünyamin bey var Yakup Kumtepe var Mehmet ilgeç var çok iyiler
Seyma0323 Bir pcos’u olarak size morel vermek istiyorum. Bu benim 3. gebeliğim (1 düşük). Sağlıklı beslenmeye bakın, yani yeşılik olsun ve minimum ekmek etc. ve mutlaka her gün spor ya da yürüş. Ben hep bu şekilde gebe kaldım.
denizbennn Seyma0323 şeyma çok teşekkür ederim. İnan benim yediğim yeşilliği kimse yemiyor ve ben agzıma ekmek süren biri değilim paketli gıdada yemem ama asla hareket etmiyorum yürmüyprum ev temizlği sadece nasıl olucak bilmiyorum artık 🤣
minikbebegim06 Kızlar beslenmenize keten tohumu kabak çekirdeği çiğ badem çiğ kuruyemisler avokado ekleyin Polen bal arı sütü propolis içerikli bi ürün ekleyin ben sifamix diye bi yerden diyetisyenimin önerisiyle almıştım
minikbebegim06 minikbebegim06 folik asit kullanmiyorsaniz başlayın ocean marka önermişti bana hem doktor hem diyetisyen hamile kaldıktan sonra da ilk 14 hafta onu kullandım sonra multivitamin olanına geçtim
Berrenur Kızlar iyi akşamlar, öncelikle umudunuzu hiç ama hiç kaybetmeyin. Uzun zamandır pcos ile mücadele ediyorum ve bir çocuğun olmaz darbesi doktordan yedim. Uzun zamandır pikassos kullanıyorum, ekim de letu denemem oldu ama başarısızdı. Kasım ayında tedaviye daha hızlı cevap verdim ve çok şükür hamileyim🤍 Gerçekten bu süreç maalesef sabır işi çok fazla tökezliyosunuz ama kendine hiç inanmayan biri olarak bugünleri gördüğüme hala inanamıyorum. Lütfen umudunuzu hiç kaybetmeyin. Rabbim en güzel zamanda bu hisle mutlu etsin isteyen herkesi. 🤍
denizbennn Berrenur canım öncelikle tebrik ederim inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini. Tedavi sürecin neydi anlatabilir misin iğne oldun mu yumurta kaç mm iken oldun
minikbebegim06 denizbennn https://www.instagram.com/sifamixbitkisel?igsh=aGUyb3FtNWx5cGJ3 bu instagram sayfasından almıştım mesaj atınca neye yönelik istiyorsanız yardımcı oluyorlar pcos gebeliğe hazırlık vs diye söyleyin
Berrenur denizbennn çok teşekkür ederim 🙏🏻 benim sürecim şu şekildeydi. 5 gün letuyu kullandım ve sonrasında doktorumun çağırdığı aralıklarla kontrole gittim. Genelde haftada 2 kere gidiyordum maksimum 4 kontrol oluyordu. Aslında bizim sorunumuz yok ovulasyon göremiyoruz. Bu hap ve doktor yardımıyla ovulasyon dönemimiz belli oluyor. Doktorumun belirttiği günleri değerlendiriyordum. Eşimde sperm sorunu olduğu için gün aşırı ilerlemiştik. Doktorum değerlendirin dediği günden bir gün sonra yine kontrole çağırdı ve yumurtanın dediği gün çatladığını gördük ultrasonda. 17 mm ile çatladı 🤍 Rahim duvarım kalın değildi estroferm ile destekledim. Herhangi bir çatlatma iğnesi vurulmama gerek kalmadı. Eksik veya açıklayıcı olmadıysa sor lütfen🙏🏻 en kısa zamanda rabbim nasip etsin
denizbennn Berrenur yaa çok çok sevindim şuan senin adına. Burda duydugum her gebeliğe okadar seviniyorum ki. Allah herkese bu mutluluğu nasip etsin. Benimde 2 buöuk yıl oldu malesef. Bu ay gittim ufak pcos oldugumu öğrendim adet 2. Gününden itibaren 5 gün klomen içtim 3 yumurta vardı ikisi 14 mm biri 11 mm doktor ogünde bana estrofem verdi rahmide kalınlaştıralım ki tutunsun diye. Bugün gittim yumurta 1 tane vardı 16 mm doktor cuma tekrar geldi dedi 18 ve üstü olsun istiyorum öyle iğne yaparız dedi. Sizde olur mu ya fikriniz nedir. Bizede dua eder msiin hamilelerin duası kabul olurmuş 🙏♥️
Ftm_elf Rapunzelll6333 bende de pcos vardı bir sene korunmadım ama tedavide görmedim .. insülin direncim de çok yüksekti pcos la ikisi birbirini tetikliyormus .. kilo sorunum yoktu doktor glifor verdi şeker hapı düzenli kullandığım ay hamile kalmıştım.. ve özellikle belirtim doktor tedavi görmeden asla hamile kalamazsın demişti
denizbennn Ftm_elf canım bende kilo sorunu yok insülinde yok sanırım sorunum yok açıkçası başladık tedabiye bakalım inşallah sonuç alırım bende 🙏
Berrenur denizbennn ekim ayında gittiğimde banada 16 mm üstü olsun demişti ama ben ilacı yanlış kullandığım için 3 yumurtam 20 mm e yaklaştı haliyle çatlatma iğnesi yapamadı o ay ikiz veya üçüz riski yüzünden. ben o kadar dert ediyordum ki bu konuyu aşırı stresli ve anksiyete sahibi bir insanım. eşimdeki sperm sorununu öğrendiğim ay ilaç tedavisi olmadan zaten olmaz diye koyverdim. gerçekten koyverdiğimiz ay oldu. bana sürekli strese girme bu yüzden olmuyor diyen insanlardan nefret ediyordum ama gerçektende koyverdiğim ilk ay olması banada işaretti. Her zaman gönlünü ferah tut. Emin ol nasibini bekliyordur o küçük bebek💖 Rabbim en kısa zamanda gönlüne göre versin. Bunca emeğinin karşılığını en güzel şekilde taçlandırsın. 🙏🏻🤍 Çok dua edeceğim sana 🙏🏻
semir99 orkidemm_ ayşenur aksoya gittim birkaç kez hepsinde de asistan hekimleri baktı. En iyi diyebileceğiniz bir doktor önerir misiniz? Çok kişiden Taner Çam duydum ama henüz gitmedim ona.
denizbennn Berrenur Gerçekten bana umut oldu bu yazdıkların. Ne kadar teşekkür etsem az herşey gönlünce olsun. Bende sana dua edicem sağ sağlim bebeğini kucagına alman için 🥰 Sağlıklı günlerin olsun canım benim ♥️