Einan ogrtmen1hnm ben de nisan ayinda fiyat almıştım ozaman yeni zam yapmışlardı. Yani yeni yıl girince yapmışlardı da ikinci zammi mi yaptilar ypksa ilk zammiydi bilmiyorum. Eger oyleyse yeni yil girince hemen zam yapmıyorlar. Hakkinizda hayırlısı olsun insallah
Einan ogrtmen1hnm yok anlaşmadım. Fiyat almak icin sormuştum benim dogumnzamanim tatilde olcagi icin fiyat vermedi. Zaten hastane falan masrafliydi. Ben gebe okuluna gittim. Gayet memnun kaldim.
ogrtmen1hnm Einan gebe okulu o hastanenin mi herhangi bir yerin miydi, bir de doula olmasa bile nehir hanımın ebe ekibi var değil mi
Einan ogrtmen1hnm yok o hastanenin degil .devlet hastanelerinde var ücretsiz. Ama her devlet hastanesinde yok. Ben ben şişli etfal çayırbaşı hastanesine gittim. Var tabi ben doguma gittim . 2 ebe benimle ilgilendiler sürekli doğuma kadar ve dogumdada.
ogrtmen1hnm Einan anladım, teşekkür ederim size de bana yardımcı olduğunuz için nehir hanıma gittim muayene oldum içim rahatladı bebek gayet iyi sezaryen olacak bir durum yok şuan için dedi :) gelişimi geri diye korkutmuşlardı ama normal gayet dedi :) çok şükür
Einan ogrtmen1hnm rica ederim ne demek bisey yapmadimki. Cok sevindim muayene olmuşsunuz 🤗 dedigim gibi nasil olsa biz anlamiyoruz diye bizi korkutup istediklerini yaptiruyorlar Allah iyi insanlarla karsilastirsin😊