perikizmom_ Gebeligimden bu yana enfeksiyon çıkıyor sürekli en son idrar kültürü verdim başına gelen care bulabilen var mı doğuma kadar nasıl gidecek böyle bilmiyorum inşallah bebegime zararı olmaz
Fairytaledairy perikizmom_ canım ben de yaşadım iki at boyunca dehşet kötüydü. Son çare antibiyotik yazdı doktorum öyle düzeldi malesef
Acemianney perikizmom_ Bugün banada enfeksiyonun yüksek dediler Antibiyotik verdiler ama tereddütteyim hamilelikte antibiyotik kullanılmamalı diye düşünüyorum aslında
Aysenur2805 perikizmom_ hamileliğimin başından beri vardı bende. Antibiyotik verildi kullanmak istemedim. Suya karıştırılan tozdan verildi onuda 1 kere zar zor içtim midem bulantımdan dolayı. Şimdi doğum yaptım 4 ay geçti maalesef ilerlemiş idrarımdan kan geldi idrarımla beraber ve ağrım oldu. Antibiyotik yazdı doktor kullanmaya başladım mecburi artık çünkü erteledikçe sağlığı olumsuz etkiliyor ve ciddi saglık problemlemlerine yol açabiliyor.. ihmal etmeyiniz bu durumu 🌼
Yagmureyll Benim de aynı hamileliğimin başından beri idrarımda enfeksiyon çıkıyor suya karıştırılan çözeltilerden verdiler azaldı ama hala var eğer idrarını yaparken ağrı yanma batma gibi hislerin yoksa çok sorun olmaz ben şuan 34+3 haftalığım
perikizmom_ Yagmureyll çok şükür kötü bir belirti olmadi bende de tek şaselik toz veriyordu doktorum biraz hafifliyodu sadece
Rozzzzaa Yagmureyll bende 31+3 teym kötü kokulu akıntım var ama yanma kaşınma ağrı yok korkuyorum sürekli acaba bebeğin suyu mu geldi diye haftaya kontrolüm var bakalım nasıl olcak
bebegimibekliyorum__ Acemianney doktorum bana da verdi hemde aynı anda 2 tane biri 1000 mg biri 500 mg. Yani doktorlardan iyi bileceğiz kullanılıp kullanılmaması gerektiğini, ben güvenle kullanıyorum …
perikizmom_ Acemianney bende bugün tekrar gittim enfeksiyon bolumune banada ilac verdi suprax diye bide nioli yaginida sordum kullanabilirsin dedi sende değişik bi bakteri üremis dedi ben ilaci mecbur kullanicam baska carem yok çünkü tekrar gitcem pazartesi günü
Yagmureyll Rozzzzaa Rozzzzaa Doktorum bebeğin suyunun öyle azıcık akıntı gibi su olmadığını baya geleceğini anlamama ihtimalimin olmayacağını söylemişti o yüzden yoğun bir su gelmediği sürece korkma bence. Akıntı benim de var düzenli olarak iç çamaşırını değiştir ve bölgeyi temiz tut tabi yine kontrole gittiğinde doktoruna danış
mucizemgelsin61 Kültürünüzün sonucu çıktımı bende verdim geçen bendede hafif enfeksiyon uzun zamandır vardı kültür vermiştim en son bende
Ayserum Brgmde Yagmureyll perikizmom_ kızlar benim vajinal mantarım var idrar yolu enfeksiyonu için 4 gün önce tahlil verdim yoktu ama bi yanma var bende otururken yatarken oluyor vajinal mantardan mı yoksa idrar yoluyla ilgili mi bişey anlayamadım. İdrar yolu enfeksiyonu olduğunuzda oturup yatarken yanma oluyor muydu
Acemianney Ayserum İdrar yolu enfeksiyonunda yaşanıyor ya en azından ben yaşadım bol bol su içince geçiyo
perikizmom_ Aysenur2805 benim korkum bebek için bende verilen ilaçları kullaniyorum ihmal etmemeye çalışıyorum inşallah sağlıklı bir dogum olur hepimizin
Ayserum Aysenur2805 sizde idrar yolu enfeksiyonunda otururken yatarken yanma oluyor muydu yoksa mantar mı bunu yapar
hamislikmii Hamileliğim boyunca ne idrar yolu enfeksiyonundan ne de mantardan bir türlü kurtulamadım 🤷🏼♀️ 39+3 fitil ve krem kullanıyorum