Doğru söylüyorsun canım, peki nasıl besleniyorsun? Gerçekten normalde de hamur işi tüketen bir insan değildim ya da hazır gıdalar, abur cubur tüketmezdim hala da öyle. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri bir parça ekmek bile tüketmedim. Ve kolay kilo alan biri de değildim. Protein ağırlıklı besleniyorum. Bugün yürüyüşe başladım umarım kilo alımım yavaşlar.