iremarsln37 Çoğu referans dışı bu haftalarda normal mi böyle olması acaba. Hafif enfeksiyonum olduğunu biliyordum da.
iremarsln37 Yazmelegi_ evet hafif enfeksiyon vardı zaten ama bu kez protein ve glukozda çıkmış. Ameliyat hazırlığı için tahlil verdim. Tansiyon normal aslında korktum 😓
Yazmelegi_ iremarsln37 tam bilgim yok ama doğuma da alabilirler protein pozitifligi gebelik zehirlenmesine yol açabilir diye yazıyor internette belkide doktorun hiç bisey yok diyecek korkutma kendini şimdiden stres olma
Esesta Evet enfeksiyonun var canım bol su iç böbreklerinde sorun var mu onu da sor bir doktoruna ağrı vs var mı korkma yüksek değil bol suyla atarsın
iremarsln37 Esesta teşekkür ederim inşallah. Yarın gün almaya gideceğim göstereceğim sonuçları bakalım. Tek böbreğim doğuştan sag kasigimda ilgisi var mı bilmiyorum