Fairytaledairy Kızlar sorum başlıkta. Bi de bebeğin kendini gösterebilmesi için ne yapmalı artık öğrenmek ve alışverişme yavaştan başlamak istiyorum 🥰
Nur_Erdugan53 Fairytaledairy ben 15+4 günlük ken net ögrendim erkek çikolata ve vişne suyu içtim yarım saat önce
ogrtmen1hnm Fairytaledairy aslında 15-16 gibi belli oldu ama doktorumun %100 emin olmasını istedim 17.haftada kesinleştirdi. Çikolata bende işe yaramadı ama vişne suyu içmiştim baya hareketliydi.
aleynaozalpp14 Fairytaledairy canım gösterebilir kendini ben özel hastaneye gidiyorum doktorum bana 12. haftada kız demişti geçen hafta da yine aynı şeyi söyledi on gün sonra gel cinsiyeti tam belirleyelim dedi üç gün sonra doktora gideceğim tam cinsiyetimizi belirleyeceğiz şu an ben de tam 15 haftalığım
Fairytaledairy Nur_Erdugan53 evet vişne suyu ve çikolata listemde ama hareketlensin diye olabilecek tüm tuşlara basmak istiyorum
Fairytaledairy aleynaozalpp14 yani bencede artık göstermesi gerekir sadece bebeği hareketlendirmem gerek net görebilmemiz için. Umarım annesini üzmez 😅