Mervelaa evet ya benim iştahım açılmadı hiç 61 ile hamile kalmıştım. Hatta biraz yesem nefes alamıyordum. Şimdi canım çekiyor ama biraz fazla yesem resmen ağlıyorum o yüzden yeme daha iyi boşver diyorum. Valla neler canım çekiyor bir doğsun hepsini sıraya koydum :)
Siz de boşverin doğum sonrası verirsiniz yavaş yavaş var ki yemişsiniz Allah daha çok versin 😀