Herkese merhaba arkadaşlar 2 buçuk yıl oldu çocuk sahibi olamıyorum 2 kez gittim doktora bişey yok bekleyin olur diyip gönderdiler. Bu ay karar verdim tekrar gittim pcos dendi ama agır pcos değil onun dışında eşimdede bi sıkıntı yok. Yumurta takibine başladık. 7 aralıkta adetin 2. Günü gittim klomen ve dekort(bagışıklık sistemim etkilenmesin diye) verdi doktorum. 5 gün sonra ayın 12si gittiğimde 3 yumurta büyümüş ikisi 14cm biri 11 cm. Doktor bana rahmide kalınlaştıralım hazırlayım diye ilaç verdi biri hap biri vajinadan hap kullandım bugün ayın17 si gittim ve sadece bir yumurtam vardı diğerleri büyümemiş hatta yok olmuş tam anlamadım oda 16 cm olmuş. Doktorum cuma günü tekrar gelmemi söyledi 18 ve üzeriyle iğne yapıcaz değilse diğer ay başka ilaca geçeriz dedi.