Sazenin canım bende 32.haftadayım doğum şeklim henüz belli değil ama sezeryan olma ihtimalim var, daha önce sezeryan olan arkadaşım elbise tarzı gecelik daha rahat oluyor dedi benimde tarzım değil sonrasında kullanmam ama yinede aldım kargoda gelmesini bekliyorum sana kalmış alıp almamak ama yine de bulunması mantıklı bence her ihtimale karşı ☺️