Hicrettt Herkese merhaba, bugün diyabet için şeker yüklemesi vardı fakat glükoz şurubunu içtikten sonra maalesef her yere kustum, yeni bir randevu verdiler ama başka bi şekilde bakıcaz dediler. Hangi başka yollardan bakıyorlar acaba ? Bilen var mı ?
Birbenbirbebek Hicrettt ya doktorum bana açık hava da oturarak yavaş yavaş iç ve bitince hemen kalkma bulantın olabilir demişti öyle yaptım ama onu içince nevrim dönmüştü
Hicrettt Ayshababy Allahım inşallah öyle yaparlar bin kere amiiiiin 😂 zaten kan almak için 4 yerimden de deldiler 😭
Hicrettt Birbenbirbebek ayyy vallahi içilecek gibi bişey değil bana 5dk dediler de içtim 2dkda hepsi geri çıktı 😭
Ayshababy Hicrettt korktum ya acaba ben nasıl yapabilirim zaten mide bulantilarim kusmalarim geçmiyor
DryStr @Hicrettt benim doktorum glikoz şurubu yerine açlık tokluk olarak kan aldı öyle baktı midemiz bulanıyor zorlanıyorsanız sizde doktorunuza söyleyin isterseniz 🌼
Hicrettt DryStr bana bi kaç seçenek sunacaklarını söyledi hemşire inşallah öyle bişey de sunarlar yoksa ben nanay 😂
Nur287 Eczaneden çilekli kutu kola şeklinde olanları var onu içtim ben hiçte zorlanmadım tavsiye ederim
Hicrettt Nur287 bizim burda öyle bişey yok diye biliyorum, yurt dışında yaşıyorum, ama illa o glükozu içirdiler sonuç kusmuk temizleme 😂
DryStr @Hicrettt ilk gebeliğimde bana sabah aç karına gelmemi söylemişlerdi sonra glikoz şurubunu içirmişlerdi yani o açlık o şurup dayanamış ağlıyordum😂😂 o yüzden sizi anlıyorum inşallah secenekler size kolaylık sağlar 🌸