Dercan Merhaba ben yaklaşık 5 haftalık gebeyim daha ulturasona girmrdim çünkü adetimden önce öğrendim ben.cuma günü gel dedi dıktor ama bende gün içinde ara ara kasık we bel ağrısı oluyo.sizce normal mi?başından heçen warmı?