Beyazem- benimde yüksekti 40-60 arası oluyordu yaklaşık 3 seneye yakın ilaç kullandım . İlaç kullandığım ay düşüyordu ama sonra tekrar yükseliyordu soğan suyu hayıt macunu vs. Onlardan da kullandım hiç bi işe yaramadı bende ama gebelikle alakalı bi sıkıntı olmadı çünkü 40 civarlarındayken hamile olduğumu öğrendim . Sadece prolaktin hormonunun gebeliğe engel olmadığını ve belli bi düzeyde olması gerektiğini söylemişti doktor yani 40-50 civarları tek başına rngel olmuyormuş gebeliğe . Bana söylenen bu tabi yanlış yönlendirmek istemem. Bende dostinex ilaç kullanmıştım doktorum yazmıştı