Sabah bel ağrısı ve kasık ağrısı ile uyandım kahvaltıdan sonra bir ağrı kesici aldım. Bel ağrım ve kasık ağrım geçti. Normalde karnı çok belli olmuyordu ama 20. haftaya girmem ne karnım büyümeye başladı.bende rahimim büyüdüğü için ağrı olduğunu düşünüyorum ama bir taraftan da korkuyorum:(bir sıkıntı var mıdır? kızlar acaba bel ağrım normal mi?