Ebrueren Kızlar ya kilom var göbeğimde çıktı evet bu kadar kilom yok diyorum zaten bakınca bu kilo göbeği olamaz diyorum ama yinede merak ediyorum zayıf olsam bebeğim ne kadar çıkmış görünücekti sizin göbüşler ne durumda
Minikmucizemmm26 Ebrueren valla ben kilolu hamile kanlanlardanım benim çoğu göbek 😂 ama bebek büyüyüp yukarı çıktıkça belli oluyo biraz yani en azından benim öyle oldu karnımın üst kısmı da çıktı
mnk_brlce1 Ebrueren hamile kaldığımda 49 kiloydum 30 haftalık olduk çevremdeki herkes yeni yeni belli oluyor hamile olduğun diyorlar benim göbekte geç ve az çıkanlardan 🤷🏻♀️
Busetacir Ebrueren 22+4 teyim normalde zayıfım ve karnım da 5 aylık göbeği gibi görünüyor. Sanırım en rahat zamanlarımız, bundan sonra büyüdükçe zorlanacağız ama kavuşmaya yaklaşacağız. Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguları🙏🏼🥰
Ebrueren Minikmucizemmm26 bu 2. Gebelik diye mi kilom var bu gebelikte diyemi yoksa aralarında az bir zaman var rahim zaten toparlanmamış diye mi bilmiyorum ama bu sefer göbeğim fazlaa ama kilo + bebekle işte 😂
Ebrueren mervensa yaaa benimde o kadar kız göbek mi bebek mi ay keşke hamilelik başında foto çekseydim
Minikmucizemmm26 Ebrueren arası ne kadar ki yani 6 ayı filan geçmişse bence toparlanmıştır benim 16 17 den sonra ablam filan hamile olduğun belli oluyo artık dedi normalde de kilolu olduğum için zayıf olsaydım ne zaman çıkardı bilmiyorum şuanda bulunduğum haftadan büyük duruyo ama karnım orası bı kesin😂😂😂
Ebrueren mnk_brlce1 hamileliğin belli olmaması çok gıcık ya benimde kilo gibi şuan ama bu kadarda göbüşüm yok bebek olduguda belli değil tam o evredeyim 😂
mnk_brlce1 Ebrueren aynen öyle iki hafta önce doktorda sıra bekliyordum kadının biri hamile misin kilo mu bu dedi mesela ancak ayırt ediliyor işte 😬
Ebrueren Busetacir ay şimdiden zorlanıyorum ben sanki 15 aylık bebekle zor geliyor kaldır indir taşı 😒
Busetacir Ebrueren evet hamileliğin her aşamasında bir zorluk var ama tabii bunlar iyi günler😂 ben gece yatarken yattığım tarafa devriliyor bebek, ayağa kalkınca da otarafta ağırlık oluyor şimdiden. İyice kilo alınca nolucak acaba