-Anonim-1 Kızlar ilk gebeliğim yavaştan hastane çantamı hazırlıyorum eşyalar vs herşey yeni yeni alıyorum göğüs pompası elektriklimi iyi manuel mi önerdiğiniz memnun kaldığınız hangi marka var
Seymalar -Anonim-1 elektrikli öneririm 😊 lansinoh kullanmıştım ilk doğumda şimdi yine kullanıcam çok memnundum. Aventten de memnuniyet çok ebebeğin kendi markasından da ☺️
Ozakca-aslihn-1 Elektrikli lansinoh düşünüyordum çok kişi memnun diye şimdi aynı marka giyilebilirini çıkartmış bi kararsız kaldım beklemedeyim🤗