Mlklerim2 Kızlar bebekler hareket ederken sürekli idrarım gelmiş gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum yok sizde de oluyor mu
Turuncukadin Mlklerim2 enfeksiyon olabilir bir doktora gidip idrar verin bence. Ben de şu an aynı sorunu yaşıyorum enfeksiyon varmış şase verdi. Diğer sonuçlara göre de antibiyotik başlayabilirim dedi bakalım
Ayse0575 Mlklerim2 sürekli değil ama böyle ayakta kalayım iş yapayım o zamanlar çişim varmış gibi baskı oluyor yatınca geçiyor
Ayse0575 Mlklerim2 yok ikiz değil. Ağrıların bazen oluyor tabi ki. Dün merdiven çıktım mesela biraz uzundu karnım sancıdı