Merhabalar , sizlerle doğum hikayemi paylaşacağım. 40+2 de epiduralsiz suni sancısız doğum yaptım. Ama öncesinde çok fazla yürüyüş yaptım pilates yaptım sürekli hareket halindeydim. Beslenmeme dikkat ettim. Saat 6 da nişanım geldi önce sümüksü kahverengi bir salgı sonrasında aralıklarla kan gelmeye devam etti ama hiç sancım olmadı. Gece 2 ‘ de sancım başladı 4 kadar devam etti 4 ‘ te hastaneye gittim doğumun yeni başladığını söylediler eve geri döndüm. Evde sıcak duş aldım aralıkla her sancım geldiğinde belime masaj yaptırdım. Nefes almaya çalıştım en son 3 dk bir sancı geliyordu 9 ‘ da hastaneye gittik. 8 cm açıklığım vardı serum nts derken saat 10’ da oğlumu kucağıma aldım. Vajinal doğumda kesiden de o kadar korkmamanızı söyleyebilirim evet kesim var 2. Günde çok da etkilemedi iyileşmeye geçti korkulacak bir şey yok. Hepinize sağlıklı güzel doğumlar diliyorum.