brcaslan
Bende ayni pov.
Ilac kullandim, yumurtlama iğne kullandım, yil sonra hamile kaldım düşük oldu ama hemen.
Sonra tekrar iğneler derken olmadı bi türlü bende zerdeçal tozu ve hayıt otu ile 1,5 ay sonra hamile kaldım.
Tam da senin anlattığın gibi leke gelmışti.
Yani war ihtimal.
İkinci çocuk da gebelık de direk tedavisiz oldu demekki bazılarında ilk gebelikten sonra biraz da olsa yumurtlama düzeltiyormuş