Şuan 24. Haftamdayim ikinci gebeliğim ilk kızım 3 yaşına girecek ve çok yaramaz . Buda erkek olacak inşallah ve kızımdan kalma çıtçıtlı vs fazlasıyla var kıyafet sorunumuz da yok çünkü kızımı da önce erkek biliyorduk her iki cinsiyet için de kıyafet almıştık. 3 4 haftaya kadar çocuk odası için kardolap gelecek. Havalar zaten soğuk kardolap geldiğinde çamaşırları yıkayıp dolaba dizsem ve o arada çok daha fazla agirlasmadan çantamı da hazirlasam abartı mı olur acaba. Yardım eden kimsem de yok çocukla tek başıma yapicam her türlü. Annem ablalarim vs hepsi uzakta . Doğum zaten zorunlu sezeryan olacak yine ilki de öyleydi. Bana fikir verir misiniz dolap gelince yıkayıp herşeyi hazır edeyim mi yoksa bekleyeyim mı