Bulut54 Arkadaşlar rahim boyum 17 mm , 35+1 , progestan kullanmak gerekli mi, gereksiz ilaç kullanmak istemiyorum. Doktorum tatmin edici bir açıklama yapmıyor. Nst normal çıktı. Ama baskı ve sertleşme oluyor ara ara karnımda. Normal mi
plajterligi Bulut54 progestan gebeliğin başında bebeğin düşmesini engelleme amaçlı kanama alanı varsa tutunmasına destek olmak için veriliyor son haftalarda progestan verildiğini duymadım hiç belki vardır kullanan arkadaşlar yardımcı olurlar
Serap09 Bulut54 bnce haftanız ilerlemiş kullanmayın 17 mm rahim boyu bu haftada normal iki hafta iş yapmayın ilişki yaşamayın doğum miadı dolmuş neredeyse 30 haftaligim bnm çok erken olduğu için kullanıyorum
Mery6619 Bulut54 baskı sertlesmeyle ertesi gün doğum yaptım. Nst normal ebe muayene etti normal çıktı hersey ama karnım çok sertti bi sıkıntı olduğunu hissetmiştim. Ertesi gün drum muayene etti 1cm acilmam varmis doğuma aldı 1saatin içinde
semi29_ Bulut54 baskı ve sertleşme oluyorsa erken doğumun önüne geçmek için kullandırtıyor olabilir benim şu an yüksek derecede riskim var ve günde 5 tane kullanıyorum kasılmalarımı azaltsın diye
Elif-ayaz plajterligi rahim ağzı yetmezliği var 21. Haftadan beri kullanıyorum 30 haftalık olduk doğuma kadar kullanicam
Aise2861 Elif-ayaz sizin 15 16 haftada kaçtı acaba uzunluğu, ben 15. Haftadayım 33 mm dedi düşük riskin var progestan verdi fitil olarak ama korkuyorum kullanmaya yatıyorum 2 gündür :(
Serap09 Bulut54 Allah korusun tabiki kimse istemez en azından 2 hafta koruyun siz elinizden geleni yapında gerisi takdiri ilahi
Serap09 Aise2861 canım korkma rahim boyunu sabit tutuyor olgunlaştırır rahim ağzını ihmal etme fitil olarak alttan al 1 saat Bacağını dik yat koltuğun kenarına dikiyodum Bn bacagimi
Elif-ayaz Aise2861 daha öncesinde ya doktor ölçmüyordu yada bı sıkıntı yoktu bişey demedi mi detaylı ultrason da tamamen açık dedi
Aise2861 Serap09 yaaa bu akşam deneyeceğim o zaman daha önce vajinusmus tedavisi gördüm o tekrar depreşti bu süreçte. Deneyeceğim ama sağolun
Mery6619 Bulut54 37haftalik doğum yaptım. Riskli gebeydim 36ya kadar progestan kullandım dinlenerek geçirdim bu süreci 36dan sonra ilaçları azalttık rahat davrandim 1hafta sonra doğumum başladı. Korkmayın haftanız küçük degil