Glsh2025 Merhaba, 5+2 günlük dedi doktorum 3 hafta sonra kalp atışı için gelirsin dedi. Bebek görünmüyor yolk saci gorur gibi oluyorum kenarda ama nasil olduğunu da bilmiyorum sizce normalmi ultrason resmini ekledim
Minnakpopus Glsh2025 normal. Ben 4+6 da keseyi gördüm şimdi 7 haftalık olduk ama pazartesi randevum var kalp atışı için inşallah. Kendini strese sokma tekrarki kontrolün ne zaman
Glsh2025 hamcokelek33 8. Hafta net olsun diye demiştir gibi geliyor belki 7.haftanin sonuna yakin giderim dayanamayip
hamcokelek33 Glsh2025 evet evet ,net olsun diye 8de çağırıyorlar ama geneldw 6nın sonu 7nin başı falan duyuluyor
motherofcats ben keseyi gördükten sonra 9.gün tekrar gittim vajinal ultrasonla hem bebeği gördük hem kalp atışını dinledik 5+6 günlük çıkmıştı
RavenReyes Bende 5+2 de gitmiştim doktora kese görüntüm bu şekildeydi. Herşeyin normal olduğunu kesenin yerleştiği yerin güzel olduğunu belirtti. Bir hafta sonra tekrar gel dedi 6+2 de hem bebek göründü hemde kalp atışını duyduk. Ama bazı gebelikte 7. 8. 9. Haftalarda duyuluyormuş döllenme süresi bilinmediği için kaçıncı haftada duyacağın bilinmiyor. çok stres yapmamaya çalış. İnşallah güzel haberler alırsın 😊
Glsh2025 hamcokelek33 burası iyiki var birbirimize destek ve yardimci oluyoruz çok teşekkür ederim inşallah hayirli haberler alirim🤲🏻😊