Sabah uyandığım zaman belimde ağrı kasıklarımda ağrı vardı kahvaltıdan sonra ağrı kesici aldım ağrısı geçti.bu zamana kadar çok fazla karın büyümem yoktu 20.haftalardan sonra başladı bende kendimce karnım büyüdüğü için ağrıların olduğunu düşünüyorum ama bir taraftan da korkuyorum:(normal mi sizce?????