rumeysa_1c eskiden kabloyla dikim daha cok yogundu simdi cogu yerde yapiştirma var gittigm hastanede dogum yapan kadinlara sordum yapistirma dediler ilk dogumumda yarim saatte odama geçtim bu dogumum da 1 bucuk saat sadece dikmeleri sürdü ilk sezeryan yerim bir karış kadardi hic belli olmuyordu bu dogumda boydan boya kesmişler ilk kesilen yerden de kesmemisler ilk kesilen yer altinda kaliyor ilki özel deydi 2. Dogumum üniversite de olmuştu