bebegiim1 Normal doğum olunca tabi saati belli değil acilden mi alıyorlar yoksa polikinlikte doktorunuza görünülüyor mu??
tatlibebegim_ bebegiim1 ben acile gitmiştim doğum yaptığımın gecesi sonra kadın doğumun polikinliğine gönderiyo nöbetçi doktor bakıp duruma göre kendi doktorun vs geliyor
Alpmusts bebegiim1 11 gun önce doğum yaptım sancılarım vardı zaten 10 dk bir gelen cumartesi gunuydü nöbetçi doktor vardı poliklinikte ona muane oldum 4 bucuk cm acılmam vardı direk doğumhaneye gittim sancı odasına alındım