Fi123 askm herkesin farklı ilerliyor 13. Haftadayım bulantım hala oluyo prilam içsem de oluyo 4 kilo vermişim baş ağrımı da sorma 12.. haftadan beri var uyuyorum uyanıyorum geçmiyor başlarda hafifti sonra artmaya başladı kafamı duvarlara vurup kırasım geliyoe o kdr kötü bir ağrı yani parol içiyorm da geçmiyo en son ağrıya dayanamayıp burada kızlara sordum bi tane gebe annemiz bana Migren taşı önerdi akşamında eşim gelirken aktardan aldı sürünce mentollü anlıma ağıran yerlere sürdüm başımın enseme falan fena yaktı baş ağrımı rahatlattı eşim masaj yaptı sonra sürdü yaktı rahatlattı agrıdıkca sürüyorum