esranurr12 gebelik belirtileri psikolojik oluyor canm 1.5 yıl her ay aynı şeyleri yaşadım maalesef hep negatif sonuç aldım. Doktorum beynin oynadığı bi oyun kendini dinledikçe bunları daha sık gebeymişsin gibi yaşarsın demişti gerçekten de öyle oluyordu.