iknrkc
İlk zamanlar evet bi halsizlik oluyor ama tembelliğe çevirmemek sizin elinizde. Sonra insan alışıyo o rahatlığa hamilelik bahanesiyle sürekli yatmak istiyor. Benim tavsiyem şimdiden enerjik olmaya çalışmanız, yatmak yerine gün içinde kısa yürüyüşler yaparsanız daha dinç hissedersiniz.