Merveahu Merhaba hanımlar. 33.haftamdayım. 26. haftadan beri pelvik kemik taraflarım altlarım epey ağrıyor. Doktor normal olduğunu söyledi. Çevremde 10 a yakın gebe var. Hiçbirinde böyle bir şey duymadım. Kimisi çatısı dar olan açılıyor diyor, kimisi de normal doğum yapan yapacak kişilerin oraları ve bacakları çok ağrır diyor. Deneyimli olanların yorumları benim için kıymetli 🤗 benim gibi ağrı yaşayan var mı? Birde meryem ana otu deneyen var mı? Sonuç alabildiniz mi? İnşallah ben de deneyeceğim.
2busra Merveahu İlk gebeliğimde 30 haftadan sonra pelvis ağrılarım başlamıştı yani bildiğin o kısımda ki kemiklerim ağrıyordu hatta bazen taharet alırken sert dokunuş yaptığımda sızlama hissediyordum şuan 29 haftaya doğru gidiyorum aynı şekilde ağrılarım var inş tekrar normal doğum yaparım hayırlısı ile , Meryem ana otuna gelirsek ilk doğumda yapmamıştım yapamadım yaptıracak kimseyi de bulamamıştım ama bu doğumda deneyeceğim inşallah
babyefe Merveahu Merhaba benim de yaklaşık 22.haftalardan beri çok ağrıyor. Artık dayanılmaz oldu şu an 29.haftadayım. Doktor normal olduğunu genişlemeye çalıştığını söyledi kemiklerin 😔
Merveahu 2busra ilk doğumunuz normal mi oldu, bu ağrılar olursa doğum kolay ve normal olur diyorlar ama bilmiyorum ilk bebeğim bu benim 🤗
2busra Merveahu 40+3 yaptım ama doktorum yatış yaptı alttan ilaç vermişti, suyumu falan patlatmıştı öyle doğum yaptım
tazeannesese babyefe maalesef benim de 20. Haftadan beri ağrıyor 27 haftalık olduk hâlâ ağrıyor geçmiyor bir türlü çok zor ne yuruyebiliyorum doğru düzgün ne rahatça hareket edebiliyorum o kadar zor bir durum ki agliyorum resmen 😔
tazeannesese Esraa00 valla bilmiyorum napicaz canım çok zor bir hamilelik geçiriyorum ben pelvik ağrı, bel ağrısı, gebelik şekeri, düşük tansiyondan dolayı habire bayılacak gibi oluyorum, kasık ağrısı ayy bir an önce Haziran ayı gelsin 😔
Esraa00 tazeannesese şeker yapmadım tansiyon tam tersi yükseliyor benim geri kalan herşey aynı ağrım çok fena çokkkk Sağlıkla doğsun da