keyfimin-kahyasi-misin Kizlar Kidse giremiyorm buradan sormak istedim . Oğlumun elleri hiç ısınmıyor sürekli buz gibi Ev sıcak olsada soğuk olsada aynı oluyor . Başına gelen var mı sebbei nedir acaba?
Aeell keyfimin-kahyasi-misin kansızlık olabılır sıyah kuru uzum ırı olanından kecı boynozu pekmez bunlar kan yapıyor
myavocado keyfimin-kahyasi-misin kansızlıktan olur mu bilmiyorum ama dolaşım problemi filan da böyle bir şeye neden olabilir, inşallah olumsuz bir şey yoktur ama bence ihmal etmeyip doktorunuza da danışın
keyfimin-kahyasi-misin snowglobe Ne kullanirsam geçer acaba Bendede kansızlık var esimdede ilaç vs fayda etmiyor
snowglobe keyfimin-kahyasi-misin pekmez iyi geliyo diye biliyorum. Hangi pekmezdi onu hatırlamıyorum. Ama sizde ve eşiniz de de varsa ot çöple geçer mi bilemiyorum. İnsan ilaç kullanmak istemiyo ama genetik bi durumasa iyi olması için kullanmak daha mantıklı doktor tavsiyesi ile
keyfimin-kahyasi-misin snowglobe Bizde de ilaçla duzelmiyor genelde Keçi boynuzu pekmezi veriyorum iki güne bir Şekerli gibi ağır gelmesin diye damla veriyor doktor fayda etmiyor 🥹
snowglobe keyfimin-kahyasi-misin peki bu bi sorun mu bilmediğim için soruyorum. Bazı insanların eli ayağı hep soğuktır. Mesela ben. Kendimi bildim bileli ısınmaz. Çok şükür bi sorunum yok küöğkken çok içtim kan ilacı bende
keyfimin-kahyasi-misin snowglobe kansızlık sorun oluyor ya kemdim yaşıyorum halsizlik vs çok yapıyor 🥲