hasanrojda Kızlar 18+6 hamileyim sağlık ocağı kan tahlili yaptırdı idrarımda kan varmış kanaman oluyormu dedi idrarında yanma varmı dedi sağlık ocağındaki doktor hiç bir şikayetim yok bol bol su iç dedi internetten baktım düşük tehlikesi bile yapıyormuş zarar veriyormuş çok korktum benim gibi olan ?? 😪😪
Tatlisanne hasanrojda tatlım senin düşük olmaz ki bu haftadan sonra artık erken doğum riskin olabilir kadin dogum doktorunla konuş bu konuyu
Polo hasanrojda enfeksiyon vardır. Bende de vardı. Hemde gebeliğimb başından beri. 30. Haftamdaym. İçmediğim ilaç kalmadı. Yok geçmiyor. Moralini bozma. Dr na git. İlaç verecektir. Kullan. Ne kadar iyileşirse okadar iyi Ve evet bol su iç
ozgesel1seyler hasanrojda ayni tahlilleri imkaniniz varsa birde ozelde yaptirmanizi tavsiye ederim. Bazen cok dogru olmayabiliyor saglik ocaginin sonuclari
hasanrojda Tatlisanne yarın sabah ilk işim gitmek sağlık ocagı doktorlarına pek güvenmiyorum allah razı olsun canım 🙏🙏
hasanrojda Polo artık bol bol su içecem canım biraz tedirgin oldum ister istemez rabbim sağ Salim nasip etsin 🙏🙏 enfeksiyona bire bir sadece su 😘
kizbebekannesii hasanrojda benim 9. Haftada ilk tahlilimde öyle çıkmıştı değerim 14 müydü neydi doktorum hiç öenmsemedi şikayetim olmadığı için bol bol su iç dedi. Birdaha tahlil yaptırmadım ama suan 23. Haftdayım önümüzdeki ay yapılacak tahlil. Doktor değeri önemsiz gördüyse kafaya takmayın su için.
ZCandan hasanrojda kesinlikle kafana takma ve saglik ocagini bu kadar onemseme canim bol su ic. Benimde ayniydi hatta antibiyotik yazacakti doktor ama sikayetim olmadigindan bol su ic birdahaki sefere yine bi idrar testi yapalim dedi. Dusuk tehlikeside sacma geldi bana. Bircok bayanda olan.sikayetler bunlar.
Reykzy hasanrojda korkma ben hamilelikten öncede çok olurdum hamilelikte de kaçınılmaz son idrar yolu enfeksiyonu oldum ama yanma falan yok sadece idrarımı yaparken kasım agrısı idrar kültürüm temiz çıktı monurol kullandım sadece oda antibiyotik diil antiseptik bir iki gün geçirdi şuan az su içince hala oluyo sordum doktora bebeği etkiler mi diye etkilemez korkmayın dedi bende çok okumuştum keseyi deliyo çocuk erken doğuyo falan diye ama doktor etkisi olmaz dedi 10-11 bardak su iç iki üç haftaya kalmaz bişeyin