Htcnurersoy benimde 16 bitti , 2 gün önce kıvrandım , ağlamaktan helal oldum . Sanırsın Doğum sancısı , belirli aralıklarla o bıçak batması gibi ağrı bi girdi , 10 saniye kadar sürdü . Canımı okudu resmen . Bende yarından sonra doktora gidicem kontrole sorucam neydi o 😅