Hanifeee Kızlar kanama leke gibi doktora gıttım beta 13.000 kusurat 5 haftalıgız düşük olabılır dedü fitil verdi benim gibi yaşayan var mı ?
merveblttt Hanifeee aynısını bende yaşıyorum kızlar 6.haftaya giricez kese etrafında kanama alanı varmış ilaçla iğne kullanıyorum
elifliyamoms Ben de aynısını yaşıyorum kese gözüktü kalp atışını duyduk kanama alanı varmış fitil ve iğne kullanıyorum inşallah düzeliriz
mlk_01_ 9 haftalık gebeyim hamileliğimi öğrendiğimden beri ara ara lekelenme oluyordu ama hiç riskli bişey dememişlerdi ilk defa dün lekem kırmızı oldu kanama alanı gördüler bende bana da başlattı doktor
mlk_01_ Shazaall kanama alanı görüldüğünden beri progestan kullanıyorum sabah alttan akşam ağızdan alıyorum sonra bir sıkıntım olmadı
elifliyamoms Lucyprettywoman hayır kan renginde değil düzelmedi kanama alanı çok büyük dün yoğun bir kanamam oldu inşallah kanama alanına etkisi olmuştur doktor yoğun kanamalar bekliyoruz dedi ama siyahımsı ve koyu kahverengi arası bi renk
elifliyamoms Lucyprettywoman hayır maalesef büyük bir alan olduğu için uzun sürebilirmiş şuanlık devam ediyor gebeliğim. Kese büyüdükçe sıkıntı kalmayacak dediler ama inşallah öyle olur