Kızlar merhabalar. 4 ay önce bebek gelişmediği ve kalp atışı oluşmadığı için doktor kontrolünde ilaçla düşük yaptırdı doktorum devlet Hastanesi’nde. Ondan önce bebeğimin gelişmediği ve kürtaj olması gerektiğini söylediğinde doktor ben hastane hastane gecmistim bı umut belki diye Ünye cakirtepe Hastanesi’nde Bülent bey vardı oda aynısını kürtaj demişti işinde iyi bir doktor olduğunu söylüyordu herkez birdahaki gebeligimde size gelirim sizin hastanız olurum demiştim doktor beyde bana tabiki bizim kalp atışı oluşması için ilacımız var demişti ben şuan yine gebeyim 1 aylık acaba özele gitsem mi böyle bir ilaç varmıdır gerçekten kalp atışı oluşması gelişmesi için kullanilan