Esraalihan3441 Merhaba hanımlar 34 + 3 üm dün randevum var dı nst ye girdim bebeğin nabzı önce düşük çıktı daha sonrasın da ise 160 170 180 kere kadar çıktı bugün sabah da yüksekdi yatış kabul etmedim eve geldim benim durumumu yaşayanlar oldu mu korkuyorum
Sumeyye06_ Esraalihan3441 benimde 2 haftadır taşikardi çıkıyor nst de . Ultrasonda da bakıldı yine aynı şekilde 190 Lara kadar çıkıyor yatış verildi banada ama kabul etmedim şuan sadece sıkı takipteyim en ufak biseyde gelmemi istedi doktorum. Bide hareketliyse çok korkma dedi
Esraalihan3441 AnayimBenAna_ Poliklinik de doktorum riskli dedi acile gönderdi acil ultrason ile bakıp yükselip düşmesi normal dedi ama anne yüreği işte hangisine inanacağımı şaşırdım
Canesss ozgese-s benim bebeğin de 180 çıktı doğru düzgün bir şey demediler ama istenmeyen bir durummuş
ozgese-s Esraalihan3441 şimdilik sıkıntı yok ama haftaya tekrar görelim dediler canım ama ben bi panik oldum kilosuda çok düşük 😔