Ftm-07 yani şöyle doktorum sürekli yatmana gerek yok dedi hafif yürüyüşler de yapabilirsin dedi ama ben korktuğum için yatıyorum annemdeyim yemeklerimi vs o yapıyor zaten kahvaltıda birlikte mutfakta oturarak yiyorum diğer öğlen akşam salonda hafif popomu kaydırıp yiyorum sürekli lavoboya gidiyorum zaten çok su içiyorum çünkü