Kızlar 2 hafta önce erken haftalarda düşük yaptım bu 3 gündür de ovülasyon testi yapmaya başladım 2 günün testleri silik çıktı ama bugün hiç çizgi çıkmadı tek çizgi çıktı 3 gğn önce beta ya baktırdım 13 çıktı acaba beta daha da düştüğü için hiç çizgi çıkmamış olabilirmi yoksa testmi bozuk anlamadım bilgisi olan varmı