Anonim- bez olarak sleepy kullanıyorum ve memnunum ama mendili denemedim malesef. Fikir olsun deneyimlediklerimi yazayım, ben baby turco yenidoğan almıştım ilk baya 20 paket filan ondan çok memenunum, sonradan unibaby yenidoğan da denedim o da gayet güzel hatta onunla devam edeceğim baby turcolar bitince. İki paket te Molfix izotonik sulu almışım, onlar malesef pişik yaptı kullanamadım.