Glr_grz Kızlar cumartesiden biri ağrı ve pembe kahve leke görüyorum. Ama bir türlü adet olamadım normalde çok kanamam olur parçalı şekilde olurdum. Test yaptım negatif çıktı sizce kan vereyim mi?