Bebegimle-1 Bana göre en saçma şey oda ayırmak, bu bebeği 9 ay kadın taşıyor ama nihayetinde birlikte ebeveyn oluyoruz, asla öyle bir şey yapmadım, gece, gündüz bana hep yardımcı oldu eşim, kızım 3 yaşında hala baba olarak ilgileniyor, 16 haftalık hamileyim yine olacak olan bu. Hastanede refakatçi kocamdı ve yine o olacak, lohusalıkta pansuman da yaptı, kızımızın altını, üstünü de değiştirdi, akla gelecek her şeyi birlikte atlattık, ne öyle ya ee sen doğur çekil kenara, çabala dur, koca da rahatça uyusun, dediğim gibi bana ters ki zaten kocam da asla istemez.