Betam 1 haftada ancak 2 kat arttı ve şimdi düşmeye başladı. Şu an 200 lerde ve kanamam az başladı. Fakat çok ağrım var. Bunları yaşayanlar yazabilir mi lütfen. Sonrasında gebelik için nasıl bir yol izlediniz? İlk gebeliğimdi ve çok korkuyorum. Hem inanımaz ağrım var 😥