Feeling07 merhaba sizde medicalparka gidiyordunuz sanırım burada önceden konuşmuştuk bende Dr Ayhan a gidiyordum . Bugün 29.haftadayım Müjde hanıma gittim . Evet muayene ücreti 120₺ . Gayette güzel ilgilendi herşeyi de anlattı , istediğini de sorabilirsin gayet memnun kalırsın . Fiyatları da görüştük muhasebe ile .
Normal Doğum 2100
Normal epidural 2450
Sezeryan genel 2400
Sezeryan spinal 2600
Sezeryan epidural 2700
Normal Doğum da 1 gece sezeryan da 2 gece kakıyorsun . Ekstra kalman gerekirse geceliği 160₺ . Oda süslemesi olarak sadece çiçekçi anlaşmaları varmış bir çiçek ve bebeğin beşiğine cibinlik süslüyormuş +90₺ dedi bence gereksiz . Daha bugün görüştüm umarım faydalı olur 😊